هسته‌هاي مقاومت ملي

يا مرگ يا آزادي

دسيسه خ.ر. براي جنبش سبز


خبر را شنيديد؟ آيا حيران نشديد؟–

۱۵ دی ۱۳۸۸–:  نماينده «پيشوا» (خامنه‌اي)، براي عرض تسليت، به ديدار خانواده خواهر‌زاده‌ي ميرحسين موسوي رفت … اما مگر اين شهيد سبز روز عاشورا به دست بسيج و سازمان اطلاعات كشته نشده بود؟ مگر مسؤل كشتارهاي روز عاشورا خود جناب پيشوا نبود؟ گيريم خبر اين ديدار (جرس به نقل از سايت جهان نيوز)، معتبر نبود، باز هم بايد گوش به زنگ خطر بزرگي باشيم كه به زودي ما را دوره مي‌كند

براي آنكه بدانيم چه توطئه‌ي جديدي در راه است بايد به آئين سلطاني در قرون تاريك نگاه كنيم:

ماكياول در كتاب «شهريار»، به ديكتاتور‌ها ياد مي‌دهد چگونه با حقه‌بازي و دسيسه بر مردم حكم برانند. او به سلطان اندرز مي‌دهد كه قتل و خونريزي و كشتن مخالفانش را به دست گماشتگان و دژخيم‌ها و مأموران خود انجام دهد اما با دوز و كلك، خود را رهبري نرمدل و مهربان نشان دهد و هر بار قرار است كسي بخشوده شود جناب سلطان فرمان عفو را بدهد. آقاي خامنه‌اي هميشه از طرفداران پر و پا قرص ماكياول بوده و با همين شيوه بسياري از جنايات خود را لاپوشاني كرده. اما پس از تقلب انتخاباتي و آغاز جنبش سبز، جناب رهبر دچار اين توهم شد كه شايد خودش و گماشتگانش بهتر از ماكياولي آئين استبداد و خودكامگي را بلدند و اين بود كه اين‌بار با غرور شمشير را از رو بست و به خط و نشان كشيدن براي جنبش پرداخت … اما به زودي خون بي‌گناهاني چون ندا و …. كمندي بر گردنش شد كه با هر جنايتي روز به روز تنگ‌تر مي‌شد. ديگر مردم او را به درستي مسؤل همه آدمكشي‌ها و شكنجه‌ها و نشانه شرك و ديكتاتوري مي‌دانستند. به زودي، شعار مرگ بر ديكتاتور، تبديل شد به مرگ بر خامنه‌اي و مرگ بر ولايت … حالا جناب ديكتاتور كه حنايش ديگر رنگي ندارد تازه به فكر افتاده كه دوباره نقاب قبلي‌اش را به صورت بزند و بنا به اندرز ماكياولي راه سالوس پيشه كند:

اين توطنه-اگر گرفت- براي چند مرحله زير، بر عليه جنبش سبز، برنامه ريزي شده است:

1–     گماشتگان رهبري بايد بر كوس خشونت و ارعاب بكوبند. –همانطور كه طي هفته (پس از عاشورا) ديده‌ايم: رهبر همه سگ‌هاي خود را به پارس كردن واداشته تا مردم و جنبش سبز را تهديد به قتل‌عام و اعدام‌هاي گروهي و زندان، به بهانه‌هاي واهي، كنند.

2-     در مرحله دوم، رهبر با نقش پدري مهربان ظاهر مي‌شود و دستور چند بخشش و عفو صادر مي‌فرمايند!!

3-     جنبش سبز بايد سپاسگزار رهبري شود كه آنها را از چنگال سگ‌هاي هار خود رهانده است!

4-     آغاز وقت-كشي  براي رسيدگي به خواسته‌هاي مرحله‌اي جنبش تا سرد شدن مردم …

5-      به محض آرام گرفتن وضعيت انقلابي و فروكش كردن جنبش سبز، انتفام‌گيري از همه بخشودگان و سران جنبش و دانشجويان و جوانان با قاطعيت شروع مي‌شود

[emam-khamene.jpg]

ريختن اشك تمساح براي كسي كه به دست خود پيشوا شهيد شده، مقدمه‌اي سالوس‌آلود است براي همين فاجعه‌ي آينده. رژيم به اين اميد است كه برخي از سران جنبش پيشاپيش فريب اين خدعه و نيرنگ را بخورند و بپذيرند كه، به شرط «بخشش» رهبري و جلوگيري از خشونت گماشتگانش، از خواسته‌هاي جنبش دست بشويند و به «آغوش گرم رهبري» بازگردند (يعني به دامان شرك) غافل از اينكه امروز همه مي‌دانند كه تنها دليل زنده بودن سران جنبش و زندانيان معصوم ما، هراس حكومت ظلم است از انقلاب و شورش همگاني.

فردا، اگر جنبش سبز آزادي فرونشست و مردم سرد شدند، حكومت استبداد با خشونتي بيش از پيش همه را تار و مار خواهد كرد. سازشكاراني كه از جوانان و مردم مي‌خواهند اين آتش سبز ايزدي راخاموش كنند، فردا خود از افروختن يك جرقه هم در تاريكي اهريمني ناتوانند. فرزندان جنبش سبز مي‌دانند كه اگر امروز فروبنشينند، فردا حكومت خشونت و جاهليت الوات مانند ماري زخم خورده بر گرده‌ يكايكشان خواهد پيچيد.

ما هنوز حافظه تاريخي‌مان را از دست نداده‌ايم:

در فاجعه كوي دانشگاه، در زمان رياست جمهوري خاتمي، بسيج و سپاه زير نظر سردار نقدي و سردار صفوي با فرمان مخفيانه خامنه‌اي به خوابگاه دانشجويان يورش بردند و خون جوانان آزاديخواه را فرو ريختند اما تا قضيه بيخ پيدا كرد، رهبر، نقاب ماكياولي‌اش را به چهره زد: به دستور خامنه‌اي دانشجويان زخمي را به خرگاه  او آوردند (حتي آن دانشجوئي كه كور كرده بودند) تا مثلا  از اين «عزيزان جوان» دلجوئي شو.د. اما اين ژست سياسي، فريبي بيش نبود. همينكه سر و صداها خوابيد، همه دانشجويان فعال را با مجوز خود پيشوا  دستگير و شكنجه كردند؛ در عوض، محاكمه بسيجي‌هاي جنايتكار و فرمانده‌هاشان (نقدي و صفوي) يكسره ماست‌مالي شد. و وقاحت آقا بدانجا كشيد كه حتي پاداش‌هائي هم به اين جانيان داده شد (ببينيد آن دوسردار امروز چكاره‌اند!؟).

  • مهر 1378 – سردار نقدی، فرمانده حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی و فرمانده کنونی بسیج: این افرادی که اهانت کردند …  اگر بیست سال در زندان نگه شان دارند و زنده باشم ، بعد از بیست سال هم دستم برسد حکم خدا را اجرا خواهم کرد و این کار را در ملا عام می کنم … همان روز که به ولی فقیه توهین کردند باید تکلیف را یکسره می کردیم .

آيا  از ياد برده‌ايم آقاي حجاريان را كه از ترور حساب‌شده رهبري جان سالم به در برد؟ مگر نه آنكه آن روز هم جناب پيشوا با مهرباني به عيادت ايشان در بيمارستان شتافت؟ آب‌ها كه از آسياب افتاد،  فرد تروريست، با اشاره پيشوا، از زندان آزاد شد و باز به سازمان اطلاعات پيوست، نوكران رهبر مدعي شدند كه آقاي حجاريان را خود اصلاح‌طلبان مي‌خواسته‌اند بكشند در حاليكه پيكرة فلج‌شده حجاريان را، با شروع جنبش سبز، به زندان پيشوا كشيدند و پس از شكنجه به صدا وسيماي پيشوا آوردند تا اعتراف كند وبا زبان بريده‌اش بر عليه اصلاحات حرف بزند.

https://i0.wp.com/hasanpix.com/data/media/49/HS2000c49i234.jpghttp://zaghesiah.files.wordpress.com/2009/07/hajarians.jpg

https://i0.wp.com/i26.tinypic.com/hwbo5t.jpg

آيا در اين ميان پيوند دادن حلقه‌هاي گمشده براي مردم هوشمند ايران دشوار است؟ راستي اعتراض دانشجويان كوي دانشگاه به توقيف روزنامه سلام چه اهميتي داشت كه نوكران رهبري چنان بر ايشان تاختند؟  اين روزنامه افشا كرده بود كه نويسندة لايحه اختناق مطبوعات آقاي سعيد امامي (مهره اطلاعاتي پيشوا) بوده است. البته رهبر به نوكران خودش هم رحم نمي‌كند: آقاي سعيد امامي پس از  قتل‌هاي زنجيره‌اي دستگير شد اما همينكه در زندان اعلام كرد كه كشتن نويسنده‌هاي كشور به دستور خود رهبري انجام گرفته و لايحه مطبوعات هم به صلاحديد آقاي خامنه‌اي نوشته شده، به فرمان مخفي همين رهبري به قتل رسيد. تنها ناشيگيري آقاي خامنه‌اي در اين بود كه نقش خود را در تهيه لايحه اختناق لو داد: هنگامي كه نمايندگان اصلاح طلب، لايحه جديدي براي آزادي بيان در مطبوعات و صدا و سيما تهيه كرده بودند، پيشوا با شتاب به ميان معركه پريد و حكم مخفيانه‌اي به مجلس داد كه اين الم‌شنگه‌ها را متوقف كنند! و مبادا كسي دست به لايحه سعيد امامي بزند! (آقاي كروبي، رئيس مجلس اصلاحات، فقط توانست با زيركي، اين فرمان مخفيانه را به عنوان «حكم حكومتي» علني كند) … از آن به بعد همه روزنامه‌هاي كليدي اصلاح طلبان را بستند و همه آرمان‌هاي آقاي خاتمي  و اصلاح‌طلبان بر باد رفت و باز شد همان آش و همان كاسه … تازه در آن روز بود كه مردم دانستند قلع و قمع دانشجوياني كه آقاي خامنه‌اي به دلجوئي‌شان پرداخته دست‌پخت خود جناب رهبري بوده كه نويسنده اصلي قانون اختناق مطبوعات بوده!

امروز هم گماشتگان خامنه‌اي، پس از آنكه سياه‌بازي‌شان در سوگ نداي عزيز نقش بر آب شد، در يك برنامه ابلهانه مدعي آن شدند كه ندا يك بازيگر بوده … و نفرت خود را از او علني كردند …

تظاهرات ایرانیان در خارج

واي بر آنكس كه وعده‌ها و دروغ‌هاي اين امام‌هاي پوشالي را باور  كند… اما …

آيا بار ديگر رهبر شرك و نظام ظلم مي‌تواند مردم را بفريبد؟

امروزه، در برابر ذهن  تاريك و مفلوك مشركان رهبر پرست، هزاران شعله‌ي سبز خردمندي، به آزادگي سركشيده!

___________________________

هشداربه سبزها!

آنچه چند روز پيش( ۱۵دي‌ماه ) در مقاله بالا نوشته شده، اكنون پله به پله در حال انحام است:

  • (1)- رهبر به نوكران خودش هم رحم نمي‌كند:

______________________

تاريخ انتشار: ۱۶ دي ۱۳۸۸ – ۱۳:۴۷
1

(1/1)- قاضی مرتضوی متهم اصلی كهريزك شناخته شد

گزارش هيات تحقيق و تفحص مجلس، تقصير اصلي را متوجه  سعيد مرتضوي؛ دادستان سابق تهران كه به دستور رييس وقت قوه قضاييه اختيار بازداشتگاه كهريزك را بر عهده داشته است، مي‌داند.
الف: سرانجام پس از چند ماه بررسي دقيق، هيات ويژه مجلس براي بررسي ماجراي بازداشتگاه كهريزك عصر يكشنبه گزارش خود را نهايي و به اتفاق آرا تصويب كرد. براي تنظيم اين گزارش كه امروز چهارشنبه تقديم رييس مجلس شد، بازديدهاي مختلف از بازداشتگاه‌‌هاي نيروي انتظامي صورت گرفت، بازداشت شدگان، عوامل انتظامي، مقامات قضايي گفتگو و مصاحبه انجام شده است.گزارش هيات تحقيق و تفحص مجلس، تقصير اصلي را متوجه سعيد مرتضوي؛ دادستان سابق تهران كه به دستور رييس وقت قوه قضاييه اختيار بازداشتگاه كهريزك را بر عهده داشته است، مي‌داند.قابل ذكر است كه دستور اعزام بازداشت شدگان 18 تيرماه 88 به كهريزك را مرتضوي شخصا صادر كرده بود. در اثر رفتارهاي خشونت بارماموران با بازداشت شدگان، محيط غيربهداشتي و ضرب و شتم بازداشتي‌ها به دست ماموران و زندانيان شرور تحت امرشان؛ سه جوان به اسامي مرحوم محسن روح‌الاميني، مرحوم امير جوادي‌فر و مرحوم محمد كامراني جان باختند.سازمان قضایی نیروهای مسلح در بيست و هفتم آذرماه در اطلاعیه ای کشته شدن سه نفر از دستگیر شدگان در بازداشتگاه کهریزک را قتل عمد به دلیل ضرب و جرح دانسته و از مجرم شناخته شدن 12 نفر از متهمان در پرونده کهریزک خبر داده بود.
  • سعيد مرتضوي به درخواست دولت از قوه قضائيه به قوه مجريه منتقل و از امروز مسئول ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز شده است.انتظار مي‌رود گزارش هيات ويژه مجلس در هفته آينده در مجلس قرائت شود. اسامي اعضاي اين هيات عبارتند از: آقازاده (نماينده رشت)، اسداللهي ( تربت جام)، الهيان (تهران)، بروجردي ( بروجرد)، تجري (قصرشيرين)، جلالي (شاهرود)، رضايي (مسجدسليمان)، سروري (تهران)، سنايي (نهاوند)، عليخاني (قزوين)، كرمي(كرمان) و كرمي راد (كرمانشاه)
  • توضيحات دو عضو کميته ويژه در خصوص گزارش مجلس از ماجرای کهريزک: مواد مطروحه در مورد مرتضوی هنوز تائيد نشده است – مهر

عضو کميته تحقيق و تفحص مجلس گفت: موارد مطروحه در گزارش اين کميته در خصوص دادستان وقت تهران هنوز تاييد نشده و دادسرای انتظامی قضات در حال بررسی موارد مطرح شده در اين گزارش درباره نقش سعيد مرتضوی در ماجرای کهريزک است.
غلامرضا اسداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره گزارش هيئت تحقيق و تفحص مجلس در خصوص بررسی حوادث بازداشتگاه کهريزک گفت: اين موضوع در جلسات کميته و از جمله با حضور قاضی مرتضوی مورد بررسی قرار گرفت اما بايد اذعان داشت اين بررسيها قضايی نبوده و ما هنوز نمی توانيم به صورت قطعی درباره مقصر بودن شخص وی سخن بگوييم.

  • یکبار دیگر سرنوشت سعید امامی خودش را تکرار میکند. آخوندها وقتی ببینند گند چیزی خیلی درآمده باشدیک نفر را سپر بلای خود میکنند.

– جواد

  • قاضی مرتضوی را قربانی خواهند کرد تا به مردم بگویند که متهم اصلی حوادث بازداشتگاه کهريزک دستگیر شد. ولی آنطور که شواهد نشان می دهند کهریزک مستقیما زیر نظر طائب و مجتبی خامنه ای بود. مرتضوی معمولا از بازداشتگاههای تهران اطلاعات کامل دارد و به احتمال او نیز نقش مهمی در کشتار و تجاوز در این بازداشتگاه داشته است… و مطمئنا خود رهبر نیز از این جنایات خبر داشت.

– سپهر

__________

(1/2)- پنجشنبه، ۱۷ دی ۸۸ : خسرو خوبان؛ عالیجناب خاکستری پوش قتل های زنجیره ای(معروف به روح الله حسینیان) از مجلس فرمایشی استعفا داد

ايشان همان كسي‌است كه طرح اعدام سبزها (5 روز پس از دستگيري!) را به مجلس داده بود تا آزاديخواهان را به  ترس و ارعاب بيفكند—اما اعلان همگاني سبزها بر اينكه همه خود را «محارب» (جنگنده‌ي) راه آزادي مي‌دانند و براي اعدام شدن همراه با ياران دربندشان آماده‌اند مجلسيان انتصابي و رژيم خونخوار ضحاك را  دچار سرسام كرده! (انگار ديگر مرگ هم اين حوانان سبز، اين عاشقان زندگي را نمي‌ترساند!) پس رژيم بهتر دانسته طرح مجلسيان را موقتا پا در هوا كند، هرچند براي نشان دادن سفاكي و بيرحمي خود هنوز اركستر سگان هار رهبري به زوزه‌هاي خود ادامه مي‌دهند و هنوز اعدام هم جسته‌گريخته هم-ميهنان  كرد ما، به دستور ولايت وقيح، دنبال مي‌شود و … —

واي بر آنان كه اين ترفندها را نشانه چراغ «سبز» رهبر بدانند

و نه نشانه نيرنگ جديد حكومت (دسيسه ماكياوليستي) …. !

  • روح الله حسینیان از دوستان بسیار نزدیک “سعید امامی” متهم اول پرونده مشهور به قتل های زنجیره ای است. سعید امامی بعد از دستگیری، در زندان با خوردن ـ یا آن طور که برخی دیگر گفته اند با خوراندن ـ داروی نظافت مرد…. درآن دوره روح الله حسینیان تنها کسی بود که با حضور  در برنامه تلویزیونی “چراغ” به دفاع از سعید امامی برخاست و نه تنها وی را “شهید” خواند بلکه به صراحت مقتولان را محارب و دارای فساد اخلاقی دانست

  • روح الله حسینیان همچنین در دفاع از سعید امامی، مرگ وی را به جناح چپ وزارت اطلاعات نسبت داده و گفته بود: “آخه بابا ما والله خودمون یک زمانی قاتل بودیم!!!

https://i0.wp.com/photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs188.snc3/19551_1078402415551_1690993720_154175_7595413_n.jpg

  • حسينيان كه به نظر مي رسد از انتشار گزارش هيات بازرسي مجلس در مورد جنايت هاي سعيد مرتضوي به شدت خشمگين است، مي داند كه اينكار به اشاره خامنه اي انجام شده است و در واقع رژيم براي حفظ خود قصد دارد مرتضوي را قرباني كند. حسينيان در انتهاي نامه استعفا نوشته: «با آرزوي طول عمر رهبر عزيز، دولت به كام باد» (http://enghelabmikonam.blogspot.com/2010/01/blog-post_08.html)

  • استعفای پر ادعای روح الله حسینیان از نمایندگی : »  با عرض سلام؛ … اینجانب نزدیك به دوازده سال است…  در حال مبارزه با …  اصلاح‌طلبان هستیم. …  اما امروز بیش از هر زمانی احساس دلشكستگی و سرخوردگی می‌كنم. امروز خود را ناتوان‌تر از همیشه می‌یابم. … مطرودتر و بی‌خاصیت‌تر. من خود را موجودی شكسته خورده و سرخورده می‌بینم … امروز… ارزش‌های اخلاقی و سیاسی امت حزب‌الله را زیر ضربات خود گرفته‌اند. وقتی از ریشه‌ اینها تحقیق می‌شود می‌بینیم هر دسته‌ای از اینها از دفتر یكی از مسئولان جمهوری اسلامی سیراب می‌گردند. …  چرا مأیوس و سرخورده نباشم. امروز بسیج و نیروهای انتظامی … به بهانه‌ تخلف چند نفر …  مورد تحقیر و ظلم دادگاه‌های نظامی قرار می‌گیرند، تمام بدنه تحت تعقیب قرار می‌گیرند. فرماندهان مورد اذیت و توهین قرار می‌گیرند…  من خود را سرخورده و شكست خورده می‌بنیم …   این حق را به خضر نبی می‌دهم كه مرا از خود براند … و باز بر سرم فریاد زنند‌ …  من یك ظاهرگرا هستم …  مطمئن هستم كه با مرگ سیاسی یا جسمانی حقیری مانند من.. بر دامن كبریایی ولایت گردی نخواهد نشست …  خواهند گفت نتیجه تندی و افراط همین است…  آنچه كه باید بدانند این است كه من لحظه‌ای از گذشته خود پشیمان نیستم …  بدینوسیله رسماً استعفای خود را از نمایندگی مجلس شورای اسلامی خدمت هیئت رئیسه محترم اعلام می‌دارم.  با آروزی طول عمر رهبر عزیز . دولت به كام باد
    روح‌الله حسینیان»

    • پذیرش استعفاء موكول به تصویب مجلس است.

–> سپاه و بسیج = مفسد فی‌‌الارض

___________________________________

(2/1)- انتقادهای علی مطهری در تلوزیون (دی ۱۷, ۱۳۸۸):

قسمتي از برنامه رو به فردا در شبكه سه و انتقادهاي علي مطهري (نماینده مجلس هشتم و پسر مرحوم مرتضی مطهری)

حتی اگر کسی گفت حرف رهبری را قبول ندارم ، نباید به او بگوییم که فرد مخالف نظام است!

به گزارش جرس، در این برنامه که وحید یامین پور، نویسنده سایت رجا نیوز نقش مجری را بر عهده دارد، نماینده مردم تهران گفت: نخبه باید حرف خودش را بگوید ، آن چیزی را که خودش می فهمد، نه اینکه الزاما حرف نظام و حکومت را بزند. …

  • از این بازی های سیاسی بسیار نگران شدم. به نظرم بوی توطئه ایی میاد. علی مطهری رو میارن تو تلویزیون !! و اون هم قبول می کنه !! بعد می زارن حرف در حمایت از فتنه گران بزنه …!!!! بعد از 4 سال اجازه ی آوردن دادکان رو برنامه ی 90 می دن !! روح الله حسینیان قدرت طلب رو وادار به استعفا می کنن..!! از احمدی نژاد انتقاد می کنن !! (faceball)

  • یادمان باشد که کشته ندادیم که سازش بکنیم! هر قدمی رو به عقب به هر اسمی جاده ایست برای پیش روی دشمنانمان به هوش باشیم (behroozirani)

  • ما قدم در راهی گذاشته ایم که به باور همگان بازگشتی برای ان متصور نیست. رژیم می داند که نمی توان وضعیت را به قبل از انتخابات بازگرداند، مگر اینکه کشتار وسیعی به راه اندازد و تعداد زیادی از رهبران و فعالان جنبش سبز را به قتل برساند. مردم نیز باور دارند که با هزینه ای که پرداخت کرده اند دیگر نمی توان کنار کشید. خواسته های مردم از درخواستهای اولیه که ابطال انتخابات بود فراتر رفته است. نکته هایی برملا شده، کشتارهایی صورت گرفته، کسانی که قبلا کم و بیش قابل پذیرش بودند، الان فاقد مشروعیت هستند و راهی جز تغییر رژیم سیاسی باقی نمانده است.  در این فضا هرگونه سستی از سوی ملت زمینه را برای سرکوب شدید فراهم می آورد. در محافل کودتاچیان گاه زمزمه هایی به گوش می رسد که بعد از ٢٢ بهمن با جنبش سبز تسویه حساب می کنیم. بنابراین ملت ایران باید با استمرار فعالیتهای اعتراضی خود لحظه ای به کودتاچیان فرصت ندهند و گلوی آنها را پیوسته بفشارند تا به سرنگونی آنها بینجامد. بشارت باد که پیروزی نزدیک است. (http://hoghooghebashar.persianblog.ir/post/64)

  • بازيگر اصلی صحنه سياست ايران مردم هستند و مادامی که مردم در صحنه هستند….  [سركوبگران حکومت] هيچ کاری نميتوانند بکنند و همه ژستهايی که ميگيرند و تهديدهايی که ميکنند نقش بر آب ميشود. اگر خدای نکرده يک روزی اين آقايان مطمئن بشوند که مردم خسته يا نوميد شده اند و نشسته اند خانه هايشان، يا … اينکه مردم بترسند و برگردند به فضای مرگبار چند سال گذشته، مطمئن باشيد که اين قاتلين شروع خواهند کرد به کشتن زندانيان، اعدام کردن و انتقام کشی و گسترش جو رعب و وحشت. بنابر اين زمانی که اختلافات و دست و پا زدن آنها را مي بينيم، بيشتر ايمان می آوريم که حرکت مردم حرکت بزرگ و توفنده ايست … که … اين آقايان… مانند بيد به خود مي لرزند …  (محسن سازگارا جمعه 18 دی)

(2/2) رهبر اعتدال!

امامان جمعه روز ۱۸ دی (۸ ژانویه) مخاطبانشان را به اعتدال و پرهیز از افراط گرایی دعوت کردند. در تهران کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، گفته است: «مردم، رهبر معظم انقلاب را نایب امام زمان خود می دانند[!! ]… رهبرمعظم انقلاب، همیشه ما را به اعتدال دعوت می کند» [!!!]

_________________________

(3/1) -شنبه 19 دی: رهبر اعتدال وارد مي شود!

خامنه‌ای: «در اين شرايط غبارآلود بايد خيلی با احتياط و تدبير و البته در وقت خود با قاطعيت عمل کرد تا دشمن در فتنه انگيزی ناکام بماند.»

  • خامنه ای نمیتواند زبان خود را کنترل کند و خود را لو میدهد: (حالا با آرامش عمل کنید آبها که از آسیاب افتاد با قاطعیت سرشان را به سقف میکوبیم به قول احمدی نژاد)-پس از این سخن رانی، کسانی هم که با تحلیل بالا مخالف بودند به همان نتیجه رسیدند که در اینجا هشدار داده شده.

(3/2)- رهبر مجبور است به طرفدارانش دل و جرات بدهد که اینها همه اش نمایش است!

  • ۲۴ دی ۱۳۸۸- روح الله حسینیان به دیدار رهبر جمهوری اسلامی رفت  و استعفایش را پس گرفت!!! (-جرس )

(3/3)- نمایش!

_________________________

(4/1)- سیاست چوب و چماق

  • ۱۳۸۸/۱۱/۰۲

    در حالی که صدها تن از معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری به علت شرکت در تظاهرات آرام همچنان در زندان به سر می‌برند و برخی از آنها نیز با خطر اعدام روبرو هستند، امام جمعه موقت تهران گفته است، جمهوری اسلامی معترضان را برانداز نمی‌داند.

    به گزارش خبرگزاری‌ ایسنا احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به مفاد قانون اساسی جمهوری اسلامی گفته است: « اصلاً اعتراض حق هر شهروندی است و ما هیچ‌گاه معترضین را برانداز نخوانده‌ایم و اگر این افراد در چارچوب قانون اساسی حرکت کنند آن‌ها را برانداز نمی‌نامیم.»

_____________

–> خ.ر+ا.ن+…= جمهوری دروغ!

____________________

01/05/2010 - Posted by | 13- سركوبگران رژيم

2 دیدگاه »

  1. درود به شما مبارزان خستگی ناپذیر که در راه رسیدن به آزادی،اقدام به جمع آوری اطلاعات جامع و کاملی از مجموعه جنایات این رژیم خونخوار کرده اید و سعی در هشیار کردن اذهان عمومی دارید.البته جای بسی تأسف است که در بین سران جنبش و اطرافیان آنان که سخنانشان بر روی مردم بسیار تأثیر گذار است،افکاری به عمد و یا غیر عمد در حال رشد و تکثیر است که جهت مبارزات مردم بر علیه دیکتاتوری را دستخوش تغییری مخرب کرده است و گویا با ترویج فرهنگ مبارزات مسالمت آمیز و مصالحه و مدارا با دشمنان قسم خوردۀ آزادی و دمکراسی،قصد خاموش کردن شعله های پر حرارت مبارزات را دارند.و تأسف برانگیز تر از آن اطاعت کورکورانۀ عوام است که به سرعت مجاب اندیشه ها و ایدئولوژی نه چندان درست این گروه نظریه پرداز می شوند.آقای عزت الله سحابی یکی از همین آقایان است که به تازگی شفاعت این رهبر ضحاک صفت را کرده و به اسم حمایت از جنبش سبز،یکی به نعل و یکی به میخ می کوبد تا بدین ترتیب دل هر دو گروه را بدست آورده و در صورت موفقیت هر کدام از این دو جناح پایگاه خود را حفظ کرده باشد.او با بیانه های گاه بی گاه خود مردم را به ادامۀ اعتراضی محتاطانه و حرکتی حلزون وار که به گفتۀ ایشان شاید دهها سال به طول بیانجامد دعوت کرده و با دلایلی بی اساس عدۀ زیادی از مبارزان را مجاب خود کرده است.در حالیکه باید به این آقایان گفت ،شتر سواری دولا دولا نمی شود و باید موضع خود را مشخص کنید و مردم را دچار سر در گمی نکنید.ریرا قشر زیادی از مردم یا بی اطلاع و یا کم اطلاع از جزئیات مسائل سیاسی کشور هستند و تنها به راهکارهای جنین اشخاصی اکتفا می کنند.  

    دیدگاه توسط delemellat | 01/09/2010 | پاسخ


بیان دیدگاه